.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع روزنامه جمهوري اسلامي روز دوشنبه


خبرگزاري فارس مي گويد : سيد محمد خاتمي در محل مجمع روحانيون مبارز در سخناني كانديداتوري خود را در دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اعلام كرد. براساس اين گزارش وي عصر ديروز در حضور اعضاي اين مجمع و برخي از فعالان سياسي اصلاح طلب برگزار شد در سخناني كانديداتوري خود را در انتخابات رياست جمهوري دهم اعلام كرد.

يك مرد بهايي به جرم تجاوز به عنف و زنا با محارم به دليل شكايت شاكي خصوصي به دار مجازات آويخته شد. به گزارش جهان شخصي به نام هوشنگ خداداد كه براساس اخبار كسب شده از پيروان فرقه بهائيت و داراي شماره تسجيل (بهايي گري ) 13292 بوده چندي پيش پس از آن كه دختر خودش را مورد تجاوز جنسي قرار داد براساس شكايت دخترش در تربت حيدريه زنداني و سپس به دار مجازات آويخته شد. « عبدالبها » در فصل هجدهم يكي از كتابهاي اين فرقه گمراه با نام « گنجينه حدود و احكام » تنها ازدواج با « زن پدر » را حرام دانسته است !

مديران مسئول مطبوعات محلي استان گلستان با ارسال نامه اي به مقامات اين استان اعلام كردند : درصورت بي توجهي و عدم رسيدگي فوري به مشكلات و مطالبات برحق آنها شماره اواخر (هفته آخر) بهمن ماه سال جاري خود را به عنوان اعتراض منتشر نخواهند كرد. در اين نامه آنان از مقامات استان خواستند در اسرع وقت براي رفع بحران به وجود آمده در مطبوعات گلستان جبران خسارت وارده و احقاق حقوق روزنامه نگاران تمهيداتي بيانديشند. كه خطاب به نماينده ولي فقيه در استان استاندار و مجمع نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي نوشته شده با اشاره به اين كه ضعف مديريت در دستگاه فرهنگي استان مطبوعات استان را در آستانه تعطيلي قرار داده آمده است : روشن نيست به چه علت متوليان فرهنگ و ارشاد اسلامي گلستان وظيفه هدايتي و حمايتي خود را رها كرده و صرفا به بحث نظارت بسنده كرده اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.